Klacht: Bestelling – geen levering (of leverdatum of -termijn) – WEL factuur

op 26 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 22 augustus deed ik een bestelling bij Bralex (lens voor fototoestel/mobiele telefoon)
Meteen na de bestelling (per internet) ontving ik een mailtje van Afterpay met de volgende uitleg:
Hoe werkt het:
Je ontvangt je bestelling van Mixxarflashlightq250.nl thuisbezorgd
Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen van AfterPay een digitaal betaaloverzicht met een handige betaalknop per e-mail.
Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen

ECHTER:
Op 25 augustus ontving ik van Afterpay een factuur die ik geacht wordt voor 8 september te hebben betaald.
8 September, dat is GISTER over 14 dagen. En ik heb het bestelde product nog niet eens gezien.
Mailtjes naar Bralex blijven onbeantwoord.
Ik denk dat ik heel duidelijk kan stellen dat ik überhaupt niet VOORaf aan AFTERpay ga betalen. en als levering uitblijft wordt er uiteraard helemaal niet betaald.

Als ik in de eerste plaats antwoord krijg op mijn vraag (wanneer wordt het geleverd?)
Dan de levering tegemoet kan zien en dat DAARNA pas de tijd van 14 dage "AFTER"-pay ingaat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 14 september 2017 om 16:21 geantwoord

Geachte klant,

Allereerst excuses voor onze late reactie.

Naar aanleiding van uw klacht meld ik u het volgende: helaas hadden wij een vertraging met onze levering, dit vinden wij zelf ook erg jammer.

Uit intern contact heb ik begrepen dat u de bestelling heeft ontvangen.

Wij zullen om deze reden overgaan tot het sluiten van deze klacht.

Coen
Bralex Webshops B.V. afdeling klachten