Klacht: Bestelling gedaan, betaald en goederen worden niet geleverd!

op 01 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 21-6 een bestelling geplaatst en betaald, orderbevestiging/factuur ontvangen met levertijd 1-2 werkdagen. Tot op heden geen verzendbevestiging en ook geen contact mogelijk. Verbinding klantenservice wordt verbroken zonder iemand gesproken te hebben, wel belkosten in rekening gebracht.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
- bestelling op tijd geleverd
- Klantenservice bereikbaar en kosteloos
- geld terug gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 18:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marjan, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Ik vind het heel vervelend om te lezen dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij Perry. Ik zie in mijn systeem dat er uw order was vastgelopen nadat er 2 artikelen waren bezorgd bij ons filiaal in Almere. Van de vastgelopen artikelen is het bedrag inmiddels teruggestort op uw bankrekening. Nogmaals mijn excuses en ik hoop dat uw klacht naar behoren is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport.

Alle klachten die gemeld zijn door mvermij