Klacht: Bestelling geannuleerd, wel betaald

op 23 april 2020 over Dealyo in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden heb ik bij DealYo een bestelling gedaan. Echter heb ik tot op heden deze bestelling nog steeds niet ontvangen. Nu keek ik op de track and trace en daar staat dat de bestelling is geannuleerd. Ze hebben hierover geen contact met mij opgenomen. En zijn ook via geen enkele manier bereikbaar. Ze reageren niet op mailtjes. Op Facebook kan je geen slechte review achterlaten en via Facebook Messenger krijg je een automatisch bericht. Graag wil ik dan ook onmiddelijk mijn geld terug! Ik ben niet te spreken over uw bedrijf en uw klantenservice!
Mijn bestelnummer is: 38538

Groeten Merle

Gewenste Oplossing:

NIET

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealyo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealyo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MerleMerkx