Klacht: bestelling geannuleerd door Domino`s Merksem en geld niet terug gekregen.

op 23 mei 2016 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 21.05.16 pizza online besteld bij Domino`s Merksem Belgie, pizza aan het volgen op Live Tracker plots bestelling geannuleerd volgens het meisje die er werkt zijn alle bestellingen geannuleerd omdat de kaas enz op is volgens haar is alles op en kunnen er geen pizza’s gemaakt worden. Geld werd zogezegd terug gestort 3 dagen later heb ik mijn geld nog steeds niet terug enkel excuses aan de telefoon! Ik voel mij heel bedrogen en boos

Gewenste Oplossing:

Wanneer iemand van Domino`s eventueel een verantwoordelijke dit oplost en contact opneemt want ik voel mij niet geholpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbaraol