Klacht: Bestelling geannuleerd

op 29 december 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb 20 december in de winkel in Utrecht Adidas slippers besteld. Ik heb 21 december een email gekregen dat mijn bestelling is geannuleerd. Hierin stond dat het geld binnen 2 werkdagen weer op de rekening stond waarmee het is betaald. Hierover heb ik gebeld naar de winkel en degene die mij hielp zei dat als het binnen 2 dagen niet op de bank stond ik gelijk moest bellen. Dit was dus het geval en heb gelijk de klantenservice gebeld. Ze zei dat er in de mail stond dat ik mijn bankgegevens moest geven zodat daarna het geld overgemaakt kon worden. Maar dat was niet zo, er stond in die mail dat her geld werd overgrmaakt naar de rekening waarmee het betaald is. Ik moest mijn rekeningnummer geven en zij zou t regelen. Maar ni na 2 werkdagen staat het geld nog steeds niet op mijn rekening!

Als ik mijn geld heb

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xxclau