Klacht: Bestelling fitshape

op 16 juni 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb bij Perry sport een Fitshape wei-eiwit, besteld bij Perry sports,
vervolgens werd het aangeboden door dhl. maar ik niet thuis was op dat moment werd het een dag later aangeboden, maar door de chauffeur van dhl die volgens zeggen een paar keer achter elkaar gekomen is om het aan te bieden, maar ik niks meer vernomen had en ook geen bericht gemist had gekregen van dhl, hebben ze het pakket teruggestuurd naar Perry sports. Ik heb inmiddels zowel telefonisch als wel per email gereageerd, en nog niks vernomen van Perry sports

Ik ben tevreden als het alsnog de Fitshape uitleveren
En of mijn geld terug krijgen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 11 januari 2017 om 18:52 geantwoord

Beste Arnold, allereerst excuses voor de late reactie. In mijn systeem zie ik dat een collega van mij inmiddels contact met je heeft gehad om te overleggen wat je keuze was. Je hebt er uiteindelijk voor gekozen om je geld terug te krijgen. Dit is inmiddels teruggestort op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer. Groeten van de Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door nollus33