Klacht: bestelling en het bellen van dit nr.0880550416

op 24 mei 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte M, Heb gisteren bij jullie mijn bestelling gedaan en wilde bekijken wat ik gekocht had maar daar krijg ik tot op heden geen kans voor moest een nieuw wachtwoord aan maken dat was 1 dag wachten want jullie stuurde geen e-mail terug, vanmiddag Schagen gebeld die gaven mij het boven staande telefoonnr. schandalig een half uur aan de lijn dan krijg je er zijn geen wachtende voor u maar ik krijg ook geen kontakt betaald u mijn telefoon vanavond naar Schagen gereden ze deden moeite maar ook niet gelukt nu dit is de eerste keer maar als het zo moet ook de laatste keer denk ik mvg F.Genc

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat als ik wat bestel ook kan zien wat ik besteld heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 26 mei 2016 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

voor betalen en bij ontvangst bevestiging staat duidelijk aangegeven dat dit product door een van onze leveranciers wordt geleverd. bestelling is gedaan op 23 mei 17.19 en wordt dus op 24 mei in behandeling genomen. hierna neemt de leverancier contact op met de klant voor een bezorgafspraak.
De wachttijd bij de helpdesk is niet onze norm en hebben we intern besproken.

Heeft op 27 mei 2016 om 15:35 geantwoord

Kijk het zal voor u opgelost zijn, maar met een mobieltje bellen, wat hebt u voor mij opgelost en wanneer word ik voor een bezorg afspraak gebeld, voor mij heeft u niets opgelost mvg F.Genc

Alle klachten die gemeld zijn door F.Genc