Klacht: Bestelling Bralex

op 20 maart 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Na de eerste herinnering heb ik pas contact gehad met Afterpay, reden hiervan is dat ik nooit eerder een factuur heb ontvangen.
Afterpay verwees mij naar Bralex. Hierna contact met Bralex die mij vervolgens weer verwees naar Afterpay.
M.a.w. van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Inmiddels dagvaarding ontvangen maar geen bewijs van levering.
Ruim 2 weken geleden ontvangstbewijs goederen opgevraagd wat maar 5 dagen zou duren maar tot op heden niets ontvangen.
Indien men van mij toch verwacht om te verschijnen ter terechtzitting van de rechtbank dan ben ik genoodzaakt mijn kosten in rekening te brengen.

Dat zowel Bralex als Afterpay de zaak intrekken. Zaken doen met Bralex en Afterpay, nooit meer!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 20 maart 2017 om 13:16 geantwoord

Beste heer Vogel,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Hierin geef je aan nog altijd geen afleverbewijs ontvangen te hebben.

Helaas kunnen wij geen afleverbewijs naar u sturen. Dit omdat wij slechts over de achteraf betaling gaan en niet over de levering van pakket. Wij vinden het vervelend dat je geen bestelling, noch afleverbewijs hebt ontvangen, maar wij kunnen deze niet naar u toe sturen.

Het is absoluut niet onze bedoeling om u het gevoel te geven 'van het kastje naar de muur gestuurd te worden'. Echter, zal een afleverbewijs echt via Bralex.nl zelf moeten geschieden.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Dieuwke

Heeft op 20 maart 2017 om 13:43 geantwoord

Beste Dieuwke,

Bralex wijst naar jullie zoals ik al eerder aangaf. De eerste factuur heb ik van jullie ook niet ontvangen en had dus ook niet eerder kunnen reageren. Mailen naar bralex heeft geen zin omdat het email adres wat op hun website staat vreemd genoeg niet meer in gebruik is. Het feit dat bralex via email niet bereikbaar is voor hun zogenaamde klanten zegt genoeg, alles zal telefonisch moeten wat bij niet werkt omdat ik vanaf nu alles gedocumenteerd wil hebben.
Het lijkt mij meer dan normaal dat jullie facturen versturen nadat er bewijs van levering is of nemen jullie alles klakkeloos aan?
U begrijpt hopelijk dat ik hierdoor genoodzaakt ben om een advocaat in te schakelen en dat alle kosten die hieruit voortvloeien bij jullie terecht komen daar jullie de eisende partij zijn.
Grt
T. Vogel

Alle klachten die gemeld zijn door tvogel