Klacht: bestelling bij wish

op 23 augustus 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Op 19 augustus 2017 heb ik bij wish een bestelling gedaan. Er is van mijn rekening geld bedrag van 15,86 afgeschreven en bij wish geschiedenis geen besteling te zien en ook geen mail ontvangen van wish. Omschrijving: 6115487628
0030002276704863wish 000227 karnavak AB
Tegen rekening: nl59ABNA0626226163

Ik wil graag mijn geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 28 augustus 2017 om 14:01 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 29 augustus 2017 om 15:17 geantwoord

C. Coskun

Reactie van de melder van de klacht c.coskun

4 maanden geleden - ik ben niet tevreden want zo krijg ik mijn geld niet terug.Wish heeft geen geld binnen gekregen. Geld is bij jullie. als geld al naar wish is wilt u mij een bevestiging sturen. mvg C. Coskun

Alle klachten die gemeld zijn door c.coskun