Klacht: Bestelling bij Dell geplaatst maar status geen betaling

op 29 september 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

27 september via Dell.nl een nieuwe laptop besteld en betaald middels iDeal. Het bedrag is wel afgeschreven, maar de status op de website van Dell staat dat ze wachten op de betaling voordat de bestelling verder opgepakt wordt.
Een e-mail formulier ingevuld op de website van Dell en krijg dan onderstaande mededeling:
*** DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE EMAIL—GELIEVE NIET OP DEZE EMAIL TE REAGEREN***

Bedankt voor uw aanvraag bij de klantenservice van Dell
Uw email is met succes ontvangen.

Hoewel wij ernaar streven uw aanvraag binnen 24 werkuren te behandelen moet er op dit moment door grote drukte en hoge volumes rekening worden gehouden met een vertraagde responstijd.

In verband met een technische storing kunnen betalingen via Ideal die via Global Collect worden verwerkt op dit moment niet automatisch gekoppeld worden aan uw bestelling.

Indien dit bij u van toepassing is verzoeken wij u per email een screenshot van het afschrift te sturen waarop duidelijk zichtbaar :
– mededelingen op het afschrift
– het afgeschreven bedrag

Alle aanvragen worden in volgorde van binnenkomst behandeld.
Wij zullen ons uiterste best doen om uw verzoek naar tevredenheid af te handelen.

Onze excuses voor dit ongemak en de vertraging.

Helaas staat er niet bij naar welk email adres het betalingsbewijs naar verstuurd kan worden. Nog een email gestuurd met een link waar de betaalbewijs online opgehaald kan worden, maar krijg weer het standaard email dat er betaal problemen zijn.

Gebeld met Dell en daar geven ze geautomatiseerd op het order nummer dat er geen problemem zijn met de bestelling. Een medewerker heb ik na 15 minuten in de wachtstaan niet te woord kunnen staan.

Heb ook geen e-mail meer ontvangen dat de order verder in behandeling is.

Dat ik een bevestiging krijg dat de bestelling verder afgerond word en deze verstuurd word zodat ik deze binnenkort kan gebruiken.

In het verleden veel met Dell gewerkt en dacht nu weer eens prive ook een Dell aan te schaffen, maar krijg het gevoel dat het toch niet zo'n goed keuze is geweest wat betreft de service tot nu toe.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 02 oktober 2017 om 09:31 geantwoord

02-Okt-2017, Dennis de Jong, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door TheYoung