Klacht: Bestelling befaamde huispakken bestelling geplaatst op 20 maart 2021

op 25 mei 2021 over Moda Muchacha in de categorie Internetshops - Kleding

Eerst netjes een orderbevestiging daarna 3 x een veranderde leverdatum. Hierna een mail dat ik kon kiezen of ik wilde wachten 2 weken wegens problemen met de leverancier. Daarna na verstreken datum nette mail gestuurd dat ik geld retour wilde, hebben ze mij en bericht gestuurd dat ze in zwaar weer verkeerde met de leverancier, en vragen ze om begrip. Na wachten en weer mails sturen kreeg ik een mail terug of ik met een bijgeleverde link iets anders wilde uitkiezen i.p,v. Gelg terug. Ik gaf aan vertrouwen kwijt te zijn en geld retour te willen en nu is het radio silence. Geen antwoorden meer op mijn mail. Heb ze nog via messenger geprobeerd te bereiken maar dit ziet eruit dat het oplichting is. Heb nu meerdere klachten gelezen en het lijken standaard berichten aangepast aan de persoon. Heel naar dit, je vertrouwen kwijt te zijn en je zuur verdiende centjes.

Ben tevreden met geld retour, zonder een beloofde datum wat ze toch niet nakomen. Gewoon doen, v.a. 20 maart tot op heden heeft wel lang genoeg geduurd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Moda Muchacha

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Moda Muchacha nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosarius