Klacht: Bestelling artikelnummer 137997

op 19 augustus 2016 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik heb via de website een Rugtas besteld secrets life of pets, 3D op de website staat precies welke ik bestel, dus voor mijn dochter roze Rugtas met wit hondje met roze strikje in een tasje erop. Ik kreeg een geheel andere Rugtas terug.
Ik heb gebeld met servicedesk, zij kunnen niks doen. Wel gaf ze toe dat er een fout is van de intertoyswebsite.

Ik krijg dus iets wat ik niet heb besteld. het kost me heel veel tijd, pakje ophalen bij de winkel en blijkt niet de juist te zijn, nu weer terug naar de post om het terug te sturen. Ik zou het erg op prijs stellen als ik nu het juist product krijg waar ik om gevraagd heb. Ik ben altijd er tevreden, maar dit vind ik een slechte zaak.

Graag zou ik de tas willen die op de website staat van de Intertoys en waar ik ook voor betaald heb.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door n7E37N