Klacht: Bestelling 8 april nog steeds niet binnen, hebben moeite een volledig adres door te geven aan selektvracht

op 04 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

– Op 8 april een cupcake maker besteld.
– Op 27 mei gemaild met de vraag waar mijn bestelling bleef. Geen reactie.
– Op 5 juni nogmaals gemaild en gevraagd bestelling te annuleren. Ik kreeg meteen mail dat pakket was teruggekomen omdat er geen volledig adres vermeld stond. In bestellingsoverzicht is terug te zien dat het volledige adres, inclusief bedrijfsnaam bij hun bekend is.
– Teruggemaild om hun fout en gebrek aan navraag / status / iets dergelijks aangegeven. Ze geven aan een spoedlevering te doen.
– Een week later, geen pakket. Gemaild en gevraagd bestelling maar te annuleren.
– Op 12 juni word ik gebeld nav mijn annuleringsverzoek. Zeggen ze dat ze nogmaals naar mijn werkadres zijn gekomen maar er geen bedrijfsnaam vermeld stond op pakket. En dus is het pakket wéér teruggestuurd. Voor de zekerheid geef ik tijdens dit gesprek het adres van mijn ouders aan omdat selektvracht moeite heeft met bedrijfspanden (zegt de telefoniste). Tommy teleshopping heeft gewoon de verantwoordelijkheid de bedrijfsnaam / volledig adres op het pakket te zetten.
– Ik ontvang via een omweg door het pand, het bericht dat selekvracht weer geen bedrijfsnaam kon vinden. Terwijl telefonisch met Tommy Teleshopping dus was overeengekomen dat ze NIET naar mijn werk meer zouden gaan, maar naar mijn ouders.
– 19 juni een boos bericht gestuurd. De telefoniste had mij overigens beloofd het pakket persoonlijk in de gaten te houden en mij een track en trace code door te geven etc. Niks van waargemaakt. Tot op heden geen excuses, geen reactie, geen pakketje!

Annuleren lijkt onmogelijk omdat ze telkens beloven nu echt te gaan bezorgen. In mijn bestellingsbevestiging is duidelijk een volledig adres inclusief bedrijfsnaam te zien, dus waarom dat niet volledig op het pakket komt is mij een raadsel.

Breng mijn bestelling naar mijn ouders (zie mail voor adres) of annuleer en geef mijn geld terug. Houd op met de schuld leggen bij selekvracht, als er een bedrijfsnaam / volledig adres op het pakket had gestaan dan had de beste man heus wel de bel gevonden.

Zorg dat het login gedeelte van de website inzicht geeft in de status van de levering, track en trace code etc.

Bied een keer excuses aan, wel zo fatsoenlijk.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 augustus 2012 om 13:45 geantwoord

Pakket is reeds bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door rlvl