Klacht: Bestelling

op 09 februari 2018 over Petssupermarkt in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 04 jan 2018 een bestelling geplaatst en betaald bij petssupermart we zijn nu 07 feb 2018 nog altijd niets gekregen. Als je er naar bed is het steeds een antwoordapparaat en als je een mail stuurt krijgt men niets terug Toen ben ik verder gaan kijken op het web en ben tot de conclusie gekomen dat er al klachten zijn van 2012 . Vindt het wel straf dat dit bedrijf zolang verder mag doen op het internet . Hoeveel mensen zullen er nog bedrogen worden als dit niet stopt

Gewenste Oplossing:

Ofwel mijn geld terug of de goederen geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Petssupermarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Petssupermarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eigen