Klacht: Bestelling

op 08 februari 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb via een maatschappelijk hulpverlener een bestelling gedaan voor een abonnement met telefoon bij Telfort. Dit is gedaan met mijn bankpas van Rabobank die zij op dit moment in haar bezit heeft. De bezorger was erg direct en onbeleefd wat ik op zich niet erg zou vinden, hij vroeg nadat ik hem binnenliet omdat hij het koud had om mijn ID, deze liet ik hem zien en dit was gewoon in orde. Maar hij stelde erg veel ongebruikelijke vragen waar ik geen direct antwoord op kon geven gezien ik niet meer weet in bijvoorbeeld welk ziekenhuis ik geboren ben en ook geen toegang heb tot zulke gegevens. Meneer vroeg vervolgens om mijn bankpas, die ik natuurlijk niet kon laten zien gezien die bij mijn maatschappelijk werker lag. Zo gauw ik dat aangaf en het hem probeerde uit te leggen zei meneer ‘Ja … voor jou, … voor mij’ en draaide om zonder nog iets te zeggen, liep weg met mijn al betaalde telefoon en abonnement de deur weer uit. Ik snap dat er veiligheidsmaatregelen getroffen moeten worden als bezorger maar ik vond dit erg overdreven en ben thuisgebleven om de bestelling te ontvangen. Zeer klantonvriendelijk.

Wanneer ik mijn bestelling vandaag of morgen nog binnen heb en niet een bankpas hoef te laten zien waar ik niet binnen korte tijd bij kan. Ik heb al betaald met MIJN rekening en kan dit laten zien via de Rabobank app.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lukevdpoel