Klacht: bestelling

op 28 september 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 27 september 2017 een tv besteld bij het filiaal in de kinkerstraat,en zou ee4n track and trace nomber ontvangen,doch tot en met 15.30 uur heb het nog steeds niet.en als ik de klanternservice wil bellen op het nummer 08009131,dan krijg ik te horen dat ik het nummer 1870-180 moet bellen a 0,90 cent per minuut.en dan wordt ik aan het lijntje gehouden wel 5 minuten lang zonder te woord te woprden gestaan.

Gewenste Oplossing:

ik wil weten hoelang het duurt voordat de bestelling wordt geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niet van toepassingzie klacht