Klacht: Bestelling

op 07 juni 2017 over Wordans in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb reeds 5 dagen geleden een bestelling betaald voor mijn externe harde schijf van 1TB.Ik heb deze nog steeds niet ontvangen.
Het bestel nr bevat 1212070

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als mijn bestelling toekomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wordans in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wordans een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wordans

Heeft op 01 augustus 2017 om 18:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Luc,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht zodat we samen tot de correcte oplossing kunnen komen. Aan de hand van de door u aangeleverde gegevens heb ik uw bestelling geprobeerd terug te vinden. Echter kan ik geen enkele informatie terugvinden in ons systeem over uw bestelling.

Ik zou u vriendelijk willen verzoeken te reageren op dit bericht of met ons contact op te nemen via Contact@wordans.com of per telefoon op het nummer: +31 20 808 4479

Met vriendelijke groet,
Marijn
WORDANS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door De Zutter Luc