Klacht: Bestelling 515359277 van 9 november 2016 nog niet ontvangen

op 29 november 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

9 november de Vibrofit bestelten betaald. Een met lijm besmeurde vibrofit ontvangen. Deze dezelfde dag retour gezonden. Geen afhaalservice terwijl het gaat om een zwaar, groot pakket. 14 november is de Vibrofit afgeleverd bij Tommy Teleshopping in Breda, dit is ook bevestigd nadat ik hier zelf achteraan heb gemoeten. Nu is het 28 november en nog steeds heb ik geen nieuwe Vibrofit ontvangen. Belachelijk en een hele slechte service.

Zo snel mogelijk de Vibrofit in perfecte staat thuis ontvangen met de welgemeende excuses van Tommy i.v.m. de superslechte "service".

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 29 november 2016 om 09:28 geantwoord

Beste mevrouw Roovers,

Onlangs heeft u telefonisch contact gehad met een collega van de klantenservice. In het gesprek is de klacht besproken en opgelost.

Zoals gemeld wordt uw omruiling momenteel gereed gemaakt ter verzending in het centraal magazijn in Weert. Wij verwachten dat deze op korte termijn wordt geleverd op het bij ons bekend afleveradres.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet.

Tommy Teleshopping.

Heeft op 01 december 2016 om 20:07 geantwoord

De VibroFit vandaag ontvangen. Weer besmeurd met plakkerige substantial. Werkelijk ongelogelijk!! Het apparaat zou door Tommy Teleshopping gecontroleerd worden voor levering. Niet dus. Echt zware teleurstelling, kansloos.

Alle klachten die gemeld zijn door Arianne Roovers