Klacht: Bestelling

op 10 oktober 2016 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisternacht samen met mijn moeder 2 nieuwe jassen besteld, echter heb ik nog steeds geen bevestigings mail binnen gekregen.
De betaling heb ik voldaan en dat was bij elkaar €100,54. Ik zou het heel jammer vinden als ik na het lessen van al deze slechte ervaringen ook de dupe word.

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeker een stuk vrolijker als ik de bevestigingsmail binnen krijg en mijn pakket kan volgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht S.Lou

1 maand geleden - Ik heb nog steeds niets gehoord van het bedrijf kiabi.nl, ik heb zelf proberen te bellen maar ik kwam aan de lijn met een frans bedrijf & daarna doorverbonden naar Azië! Hoe moet ik dit oplossen ? Ik wil heel graag mijn geld terug..

Alle klachten die gemeld zijn door S.Lou