Klacht: Bestelling

op 19 september 2016 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Donderdag 8 september hebben wij een bestelling geplaatst. Helaas heeft de bezorger een ongeluk gehad, waardoor de bestelling te laat is geleverd. Ik heb hier alle begrip voor en hoop dat alles goed gaat met de bezorger. Hopelijk is hij nu bij gekomen van de schrik. Die dag heeft Domino’s Zuidplein een tegemoetkoming toegezegd. Wij mochten de volgende bestelling voor hetzelfde bedrag gratis bestellen.
Zaterdag 17 september heb ik besteld met het aanbod van Domino’s. Om 17:41 uur heb ik mijn bestelling telefonisch besteld. Ik heb toen gevraagd of het om 20:00 uur bezorgd kon worden. Om 20:24 uur heb ik ze weer gebeld om te vragen waar de bestelling blijft. Tijdens het gesprek heb ik het idee gehad dat ze de bestelling zijn vergeten. De jonge man aan de lijn gaf aan dat het druk is en hing tot mijn verbazing in mijn oor op. De bezorger heeft de bestelling om 20:56 uur afgeleverd. De bezorger is zo eerlijk geweest aan te geven dat de motor stuk was.

Dat er dingen mis kan gaan, kan ik mij goed voorstellen. Het zou fijn zijn als ik op de hoogte gesteld kon worden. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Dit is niet de eerste twee keren dat het mis gaat. Vaak krijg ik ook een verkeerde bestelling of een te koude bestelling. Ik vermoed dat de kok ook niet zo veel zin heeft om de gerechten te maken. Ik kan mijn verloofde jammer genoeg niet meer overhalen om nog te bestellen bij Domino's.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandy_h_dagraca@live.com