Klacht: bestelling

op 26 september 2011 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

Kaarten (1e rang) besteld (2e week september voor woensdag 21 september)bij rang1tickets voor de musical
Soldaat van Oranje.Geen kaarten ontvangen, noch plaatsen
gereserveerd. Wel een formulier A4 formaat met de
nodige informatie en overzichten.
Bij de informatiestand kregen wij te horen dat er geen
plaatsen voor ons waren gereserveerd. Dus: of huiswaarts
keren of de nog voorradige tickets 2e rang te kopen.
Een duur avondje uit dus.

Dat het betaalde bedrag teruggestort wordt.
Geld wat betaald is voor wat niet geleverd is.

Bericht van Rang1tickets

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Het prijsverschil wordt in onderstaand schrijven uitgelegd; Wij zijn een bedrijf dat zich specialiseert in het in- en verkopen van toegangsbewijzen. Het gaat hierbij voornamelijk (dus niet in alle gevallen) om toegangsbewijzen voor voorstellingen, sportevenementen en concerten die al lange tijd uitverkocht zijn. Wij maken het mogelijk om op een later moment toch nog te kunnen beslissen naar een voorstelling te gaan, ook al is deze voorstelling al uitverkocht. Uiteraard verkopen wij ook tickets voor concerten en evenementen die nog niet uitverkocht zijn. Soms is een concert uitverkocht maar worden er later nog extra tickets vrijgegeven. Op onze website geven wij aan dat ons bedrijf kaarten verkoopt tegen een prijs die gebaseerd is op vraag en aanbod en vaak hoger is dan de inkoopprijs van de toegangsbewijzen. Leest u onze beschrijving van onze bedrijfsactiviteiten na op www.rang1tickets.nl. Met vriendelijke groet, Team Rang1tickets.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rang1tickets in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rang1tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rang1tickets

Heeft op 28 februari 2012 om 16:16 geantwoord

De kaarten zijn op 13-9-2011 via de email verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door JRSJ2712155