Klacht: Bestelling.

op 14 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik had half mei gevraagd als wij hier ook van de rollen/staven ijs hadden,deze zijn in de kleur wit vanille en aardbei . Namelijk in Hoogkarspel hebben ze deze wel. De manager zou daar voor mij achter aan en zou mij daar over terug bellen. Maar helaas half juni ben ik maar weer eens gaan vragen, maar ze wisten van niks ,weer notitie gedaan en ze zouden mij weer terug bellen. U raad het al dit moet jammer genoeg nog steeds gebeuren, ik vind dit niet kunnen zo ga je niet met je klanten om. ( zo wordt je niet serieus genomen met een klacht).zeer spijtig.

Tevredenheid betekend, klant met klacht manager notitie maken, en weer contact op nemen met klant. Kom de belofte na.
Maak een klachten boek waar alles in komt te staan, en niet op een slordig briefje schrijven wat toch weer verdwijnt. En zet je naam erachter wie de klacht heeft op genomen . Hoop dat u hier wat aan kan doen,en mijn vraag is dan ook mocht ik die rollen ijs wel kunnen krijgen hoe lang kan ik dit dan in de vriezer bewaren of kunnen we dat dan bestellen en bij de Jumbo in Ede ophalen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandecraatsh