Klacht: bestelling

op 31 mei 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

op een donderdag voor het pinkster weekend een tafeltje besteld van 50euro was in de aanbieding zou een mail of sms krijgen wanneer we het zouden konden ophalen GEEN ENE MELDING GEHAD. eindstand waren we dinsdag toch langsgegaan en was die tafel voor 130 euro bij de kassa langs geweest en die vrouw achter die bali zei ja ik kan het niet vinden want ik doe al die zaken zelf dus kan het niet over het hoofd zien.

ik heb tegen haar toen gezegd van wat is dit dan ik had toevallig een screenshot gemaakt en dan met der grote mond ook nog zeggen van ja dat kan echt niet ik kan zulke fouten niet maken of je heb geent juiste tel nr of mail adres der bij gezet WANT 70EURO is een heelk groot bedrag!!! tafel was 50 in de aanbieding en normaal 129

daarna hebben we toch die tafel en andere spullen besteld het komt vandaag binnen en een dag van te voren zouden we een smsje ontvangen hoe laat ze langs komen GEEN SMS ONTVANGEN!
Zelf gebeld en gaven ze eerst aan ja dat is tussen u en de leverancier hun moeten u smsen , ik van ja hallo jullie betalen hun dan moeten jullie hier achteraan gaan pfffff

hoe gaan jullie dit oplossen!

als ik een vergoeding krijg

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

11 maanden geleden - Beste mevrouw Sarabdjitsingh, Wat vervelend dat u zo'n nare ervaring heeft opgedaan. Onze excuses hiervoor. Kunt u aangeven bij welk filiaal dit is gebeurd? Dan kunnen wij contact opnemen met het filiaal om te kijken voor een passende oplossing. Kunt u ook nog aangeven om welk tafeltje het ging? Alvast bedankt voor uw toelichting. Groet, Tari

11 maanden geleden - Vierhavenstraat in rotterdan

Bericht van Jysk

11 maanden geleden - Beste mevrouw Sarabdjitsingh, Bedankt voor uw reactie. Ik stuur uw klacht door naar ons filiaal in Rotterdam. Zij zullen contact met u opnemen hierover. Groet Tari

11 maanden geleden - Nou dank u wel hoop dat ze een oplossing hebben

11 maanden geleden - En dat ze Dit niet over het hoofd zien net als die tafel