Klacht: Bestelling

op 29 mei 2016 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb door een fout van het systeem 2 keer de zelfde schoenen ontvangen.
In het systeem bleef mijn bestelling op geannuleerd staan. Na telefonisch overleg en omdat ze het via de website niet konden herstellen moest ik van een medewerker van de webshop Michelle de bestelling nogmaals plaatsen.
Wat ik overigens heel vreemd vond, waarom niet meteen oplossen ?
Dus nogmaals de bestelling geplaats. Een uur later werd ik gebeld dat de schoenen nu 2 keer besteld waren.Dus moest ik maar 1 paar schoenen weigeren en/of terug sturen.
Wat een gedoe….kan ik naar een Kiala punt gaan rennen omdat zij niet in staat zijn om dit meteen online op te lossen….
2de paar schoenen waren bij de buren afgeleverd ondanks dat er duidelijk het werkadres vermeld stond…..wat een ergernis….hoe moet ik een bestelling weigeren als het bij de buren word ageleverd??
Ondertussen wel al 2 rekeningen ontvangen ondanks op de webshop beide schoen op geanuleerd stond…..
Dus weer moeten mailen met Sacha voor een retourlabel, maar het nadeel bij sacha online shop is dat je 5 werkdagen moet wachten voor je überhaupt een antwoord krijgt. Ondertussen al een betalingsherinnering ontvangen voor mijn bestelling…..Ben immers al een dikke maand verder met dit probleem waar je van kastje naar muur gestuurd word.
Wat een stress en elende terwijl de fout bij Sacha en hun systeem ligt.
Onmenselijk dit….Ik slaap er gewoon niet meer van.
De klapper van deze elende is at Sacha nu beweert niks retour te hebben ontvangen.
Heb dit eerst via DH willen versturen omdat het ook via DHL verzonden was maar kreeg daar te horen dat het via kiala terug moest…naanderhalve week weer gemailt te hebben met Sacha ontving ik ineens 2 reourlabels. Nu beweren ze niks ontvangen te hebben.

Die week dat ik de schoenen terug stuurde beweerde het kialapunt geen retour ontvangsten meer mee te geven…omdat dit is overgenomen door UPS.waar ik al akelig van werd….en uiteraard blijkt nu waarom ik hier akelig van werd,,,
Ik heb nu geen verzendreferentie . Kiala beweert dat Sacha me die moet aanleveren en van Sacha krijg ik totaal geen medewerking.
Ben met deze stress nu al bijna anderhalve maand mee bezig en ik word er gewoon ziek van….
Zo ga je toch niet met mensen om?

Ik heb trouwens alles op mail staan van Sacha en van het Kiala punt die beweert niet aansprakelijk te zijn voor een traceernummer…
En UPS kan je alleen helpen met een traceernummer.

Gewenste Oplossing:

Graag een juiste oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Sandra

1 jaar geleden - Ik ontving deze mail 2 weken geleden van Sacha 30-05 ( zie onderstaand) Maar tot op heden blijf ik betaalherinneringen ontvangen. Vandaag ontving ik de 2de herinnering. Wanneer houd dit nu eens op???? Ondertussen duurt deze stress al 2 maanden. Heb al weer een aantal keer gemaild met Sacha, maar ontvang NOOIT antwoord. Ben er dan ook helemaal klaar mee. Komen ze met een belachelijke 20 % korting op de volgende bestelling....Geen haar op mijn kop die eraan denkt om daar nog ooit iets te bestellen. -------------------------------------------------------------------------- Beste Sandra, Excuses dat alles zo mis is gegaan met uw bestelling. We zien dat uw bestelling retour is gekomen en zullen deze dan ook terugboeken. We hadden inderdaad enige problemen met het systeem en helaas ondervond u daar de problemen van. Order 2463721552469 is retour geboekt dus deze Afterpay rekening komt te vervallen. Wij vinden het erg vervelend dat deze situatie zich heeft voorgedaan en daarom willen we u hiervoor een kortingscode aanbieden voor uw volgende order van 20%. U kunt hiervoor de volgende code gebruiken: 3222911317269 We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Salutations distinguées, Mit freundlichen Grüßen, Loes

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra