Klacht: bestelling 331102853702 niet geleverd

op 17 mei 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Op 20-2-2021 hebben wij een tuinbank besteld , met bestelnummer 331102853702.
Na verloop van tijd div keren gebeld en gemaild met vidaxl , er word steeds gezegd dat er een oplossing komt maar er gebeurd niets.
Ik heb div keren gevraagd om mijn geld terug te storten als er niet geleverd kan worden , maar dat gebeurd ook niet.
Tot nu toe voel ik mij gewoon opgelicht door vidaxl.

Ik wil gewoon mijn geld terug , vidaxl heeft zijn bedrijfsvoering totaal niet op order.
Zowel de klantenservice als de uitlevering van de bestelling kloppen van geen kant.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste mdbruijn, Bedankt voor je bericht en excuses voor dit ongemak. Ik heb je proberen te bellen, maar helaas was je niet bereikbaar. Later zal ik het nogmaals proberen. Zou je het ordernummer kunnen controleren. Ik kan deze niet in onze database vinden. Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Reactie van de melder van de klacht mdbruijn

2 maanden geleden - Mijn klacht is nu eindelijk opgelost , er is door Martijn van Vidaxl duidelijk en snel gehandeld , alleen is het jammer dat er pas actie is ondernomen nadat ik mijn klacht bij klacht.nl gemeld had. Thanks

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 21 mei 2021 om 14:08 geantwoord

Beste Mdbruijn,

Bedankt voor je bericht en fijn dat het is opgelost.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit uiteraard graag van je.

Martijn / vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door mdbruijn