Klacht: Bestelling

karin kuijpers op 04 december 2021 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Goede middag.
Wij hebben 25 november het Luchtje noa besteld via internet dit was een cadeautje voor sinterklaas.
Woensdag 1 december hadden we al een mail gestuurd waar geen reactie op is gekomen dus 2 december weer een mail gestuurd met de zelfde uitkomst dus weer geen reactie.
Vandaag 4 december is er nog niks binnen dus hebben wij een aantal keer getracht klantenservice te bellen door het bandje wordt dan gezegd dat het druk is en dat er geadviseerd wordt om op een ander moment terug te bellen en dan gebeurt het mooiste dan wordt de verbinding verbroken .
Mijn klacht is dus simpel.
Wij hebben nu op dit moment dus geen Luchtje binnen wat betaald is dus kon ik vandaag naar de winkel voor wat anders .
En het is apart dat er helemaal geen respons komt op onze mails en dat jullie niet goed bereikbaar zijn.
Zonde want wij zijn vaste klant bij jullie en hebben eigenlijk nooit problemen.
Ons bestelnummer van de bestelling is dglnl0000803724 en ons klantnummer is 00230000447761 .
Graag horen wij een reactie van jullie hierop en hopen dat onze bestelling snel binnen zal komen.
Mvg karin kuijpers

Dat ons Luchtje snel binnen kan komen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karin kuijpers