Klacht: Bestelling

op 02 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 8 dagen geleden een bestelling gedaan op www.miniinthebox.com
Deze site geeft aan dat ik geen bestelling heb gedaan, of dat de bestelling niet is afgerond terwijl het bedrag wel van mijn rekening is afgeschreven.
Mijn mailtjes naar de klantenservice worden ook niet duidelijk beantwoord.

Ik zou graag de bestelling willen annuleren waardoor ik mijn geld terug krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:24 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met het product is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben al eerder toen u een ticket/vraag ingediend al een email teruggestuurd maar misschien hebt u die niet ontvangen. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder vindt u hoe u een ticket in kunt dienen:

De klantenservice
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ambervzandbeek