Klacht: Bestelling (16745282) niet ontvangen en wel betaald

op 24 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 31 oktober 2017 een bestelling geplaatst en betaald en de levertijd zou 16 werkdagen zijn. Na 16 werkdagen niets ontvangen dus klacht ingediend en dan krijg je dat de bestelling voor 2 december 2017 afgeleverd zou worden maar tot op heden niets ontvangen. Ik wil mijn geld terug maar men reageert ook niet meer op mijn klachten.

HET ZIJN OPLICHTERS KOOP ER NIETS!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

7 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Utreg66

7 maanden geleden - Bestelnummer is 1710310328522220

Reactie van de melder van de klacht Utreg66

7 maanden geleden - Je geeft het bestelnummer en verder hoor je niets meer super

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 december 2017 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Raymond Jansen,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 4.89 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Utreg66