Klacht: Bestelling 14 april diverse randlijsten (wandafdichtssyteem) nog steeds niet geleverd

op 04 september 2016 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Op 14 april jl. heb ik een bestelling gedaan bij Maat-webshop In Nuenen. De voorlopige van vrijdag 13 mei werd niet gehaald, mail tweemaal geschreven en om opheldering gevraagd. Op 25 mei een reactie dat er iets fout was gegaan bij het bestellen en dat ik vrijdag 24 juni de levering mocht verwachten. Uiteraard ook geen levering omstreeks deze datum. Opnieuw mail op 27 juni gestuurd. OP 29 juni reactie dat de leverdatum opnieuw was verzet naar vrijdag 22 juli. U raadt het al, geen levering op 22 juli, wederom mail op 28 juli met de vraag of ze er eigenlijk überhaupt zelf nog wel in geloofde. Opnieuw een paar dagen gevolgd met een standaardmail levering begin september. morgen maandag 5 september gaat er een aangetekende brief met ingebrekestelling uit.

Levering van de gefactureerde en vooruitbetaalde order 1460407614 binnen twee weken en anders geld retour.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maat-Webshop.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maat-Webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jbroekma