Klacht: Bestelliing niet ontvangen en klantenservice niet bereikbaar

op 23 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 mei een bestelling gedaan. De schoenen waren voorradig en zouden binnen 1 a 2 werkdagen afgeleverd worden. Dit is niet gebeurd. Ik heb een mail gestuurd en zojuist het 0900-nummer van de klantenservice geprobeerd te bellen. Dit nummer is niet in gebruik …

factuurnummer 201371824

Gewenste Oplossing:

De schoenen zsm afleveren of geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 januari 2017 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant, Wij zien in ons systeem dat inmiddels jouw klacht behandeld is. Wij hebben helaas de bestelling niet meer aan je kunnen leveren, omdat jouw order bij ons in het systeem is vastgelopen. Het bedrag is op 01-06-2016 aan je terug gecrediteerd. Onze excuses voor het ontstane ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door Erin1979