Klacht: BESTELLEN VAN DE KAART/VOUCHER ING LUKT NIET

op 11 april 2017 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

IK HEB EEN VOUCHER VAN ING RENTEPUNTENWINKEL MET CODE, MAAR BESTELLEN VIA DE AANGEGEVEN SITE LUKT NIET. REEDS MEERDERE MALEN GEPROBEERD.
VOUCHERCODE; uGcrjK DE UITGIFTEDATUM 05042017

VERZOEKE SPOEDIGE TOEZENDING KAART.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:32 geantwoord

De door U opgegeven code is niet geldig. Neem contact met ons op voor een nieuwe code op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door J.J. Frantzen