Klacht: Bestellen per telefoon

Ine Balmer op 13 december 2021 over Yves Rocher in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor bestelling per telefoon is de wachttijd abnormaal lang . Na meer dan 22 minuten heb ik de verbinding verbroken. Dit is niet iets eenmaligs.

Als trouwe klant hangt me dit onderhand de keel uit en overweeg om hiermee te stoppen.

Gewenste Oplossing:

Dat er sneller verbinding gemaakt.

De bel kosten vergoed worden,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Yves Rocher

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yves Rocher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ine Balmer