Klacht: bestellen lukt niet

op 16 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wil boeken voor mijn zoon bestellen , maar dat kan niet omdat ik de opdracht niet verzonden krijg en niet word doorgeleid naar de betaalpagina. heb wel de algemene voorwaarden aangeklikt en daarna houdt het op. Ik heb een mac computer.

Gewenste Oplossing:

wil boeken bestellen via de computer en betalen via de computer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 17 oktober 2016 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Erg vervelend dat u het bestelproces niet kunt afronden. Helaas kunnen wij op deze manier, op afstand, niet beoordelen wat precies het probleem zou kunnen zijn. Dat u een Mac heeft zal het probleem in ieder geval niet zijn. De bestelprocedure blijft hetzelfde. Wij verzoeken u het nogmaals te proberen en mocht het wederom niet lukken kunt u het beste contact op nemen met onze klantenservice. Zij kunnen u zeker verder helpen.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:17 geantwoord

Is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door bobmeuldijk