Klacht: bestellen in Nederland

op 19 februari 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in Belgie (500 meter over de grens) en wil een cadeautje voor mijn vriend bestellen en deze in Nederland op ons kantoor adres aan laten komen. nu wil ik dus graag naar blokker.nl maar dit gaat niet. ik wordt automatisch doorverwezen naar blokker.be. Bij Hema, Kruidvat en andere winkels die in beide landen gevestigd zijn krijg ik altijd de vraag naar welke website ik wil. .nl of .be. Bij Blokker is deze optie dus niet waardoor ik dus niks kan bestellen

Gewenste Oplossing:

wanneer ik de melding ontvang dat ik kan kiezen naar welke website ik wil gaan. Naar blokker.nl of blokker.be

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anne oomes