Klacht: Besteling verkeerd verwerkt

Nacirhuizer op 27 december 2019 over Wish in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik hoorde mijn bestelling 14 december binnen te krijgen, toen zeiden ze dat het zou uitlopen en dat ik mijn pakketje 21 december zou binnenkrijgen, en ik heb hem nu nog steeds niet, dus ik probeerde met hun contact op te nemen, maar er is iets fout gegaan dus nu staat er dat er een restitutie-aanvraag wordt verwerkt. Dit is niet wat ik wou omdat de vermelde betalingsmethode ten eerste niet goed is en ten tweede hoor ik het pakketje al lang al binnen te hebben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakketje wordt bezorgd en mijn restitutie aanvraag wordt geannuleerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nacirhuizer