Klacht: Bestelde spullen niet kunnen retourneren

op 24 juli 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Spullen besteld op de website van Tommy hilfigel. Ik pas ze niet. Nu wil ik het terugsturen en heb retourverzoek ingediend, met de spullen naar de winkel gegaan om het te retourneren maar antwoordnr en het retouradres stemmen niet overeen. Gebeld met tommy. Ze zouden een nieuw retourgegevens mailen niet gedaan. Op de mail gezet dat ik een maand terug gebeld heb en de retourgegevens nog steeds niet ontvangen. Mail is niet beantwoord. Ik bel ze niemand die het opneemt. Wat moet ik nušŸ˜³šŸ¤•?

Gewenste Oplossing:

Als spullen terug zijn en ik heb mijn geld ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haygush