Klacht: bestelde producten niet ontvangen

op 05 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 juli bij Biuky producten besteld die ik niet heb ontvangen. Direct betaald met I-deal. Bevestiging ontvangen en het product zou omstreeks 27 juli geleverd worden. Tot nu toe niets ontvangen. Geprobeerd via mail hen te bereiken, maar dan moet je een ordernummer opgeven en dat heb ik niet van ze gekregen. Het telefoonnummer waar ze naar verwijzen is nergens te vinden. Ik kan ze dus niet bereiken. Wat moet ik doen?

Gewenste Oplossing:

Levering van het product en anders: geld terug!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door w.h.klunder@gmail.com