Klacht: Bestelde product niet binnen

op 14 juni 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Wij hebben in de winkel van Perry in Leiden een shirt besteld, die ze niet meer op voorraad hadden. Ze zouden met mij contact moeten opnemen wanneer de product binnen kwam in de winkel. Na aantal weken, nog helemaal niks gehoord van ze. Ik heb een paar mailtjes gestuurd en krijg daar antwoord van dat de product binnenkort aanwezig zou zijn. Na enkele mailtjes, kreeg ik te horen dat de product binnen was.

Een paar dagen later ging ik naar de winkel toe en kreeg een smoesje te horen van, ja product is nooit binnen gekomen en wij hebben het geld gestort. Geld was nooit binnen gekomen en de communicatie was zeer mate slecht. Ik kan niet geloven dat Perry Sport nog bestaat, producten zijn slecht, service is zeer slecht en onvriendelijke medewerkers. Hij gaf mij het hand van ga toch weg op het einde.

Ik kan om één van deze 3 redenen tevreden zijn.

1. Geld terug
2. Product krijgen
3. Perry Sport bestaat niet meer.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 10 januari 2017 om 18:37 geantwoord

Beste Dalibor, wat vervelend om te lezen dat je een vervelende ervaring hebt opgedaan bij ons filiaal in Leiden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze klanten niet vriendelijk en op de juiste manier worden toegesproken. Ik zal je klacht doorspelen naar het betreffende filiaal en biedt je mijn excuses aan voor deze gang van zaken.

Alle klachten die gemeld zijn door Daliborone