Klacht: Bestelde product niet afgeleverd

op 12 mei 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Op 3 april j.l. heb ik een bestelling gedaan en deze betaald. Bij aflevering bleek dat 1 product niet meegeleverd was. Direct contact gezocht met de klantenservice, maar kreeg te horen dat door de Corona crisis er geen contact mogelijk was. Vervolgens een bericht achter gelaten op het contactformulier. Kreeg uiteindelijk pas 28 april een reactie. In dit bericht werd aangegeven dat de bestelling direct afgeleverd zou worden.

Echter op 7 mei wederom een reactie verstuurd, dat het niet product nog steeds niet ontvangen was. Wederom tot op heden geen enkele reactie gehad.

Ik vind het meer dan schandalig dat Rytuals de Corona crisis misbruikt om de tekortkomingen te verdoezelen.

Wanneer ik een bestelling plaats, is de Corona crisis ineens niet meer in beeld, maar wanneer er dus contact gezocht wordt met de klantenservice ineens WEL.

Let wel: Artikelen zijn goed te bestellen en te betalen, maar aflevering hiervan, ho maar.

Reactie vanuit Rituals en aflevering van het product dat nu bijna 6 weken geleden besteld is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irene Helgering