Klacht: Bestelde product gestolen

op 17 maart 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een paar dagen geleden heb ik een bestellen gedaan, het ging om een Ted Baker ring. Toen mijn pakket aan kwam zat er helemaal geen ring in. De verpakking aan de buitenkant zag er gewoon heel normaal uit, maar die van binnen was aan de onderkant open gescheurd (om dus de ring eruit te halen) in beide verpakkingen. Sinds de verpakking eromheen gewoon heel normaal was (waar dus waar het adres op stond) vermoed ik dat het misschien iemand van het bedrijf zelf is geweest die de ring eruit heeft gehaald en het toch, zonder ring.. heeft opgestuurd. Heb ze gelijk gemailt en via instagram een bericht gestuurt, tot nu toe geen reactie. Erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Heb in de mail al aan geven dat ik mijn geld terug wil.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milinaq