Klacht: Bestelde polo’s nog niet geleverd

op 03 augustus 2017 over 4XL Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 juli vier polo\’s besteld bij dit bedrijf. Direct het bedrag van 58,11 euro betaald via overschrijving internetbankieren.
Ook een account aangemaakt. De status van dit account geeft nu, 3-8-2017, nog aan dat er gewacht wordt op mijn betaling.
Twee emails gestuurd met vragen over mijn bestelling.
Op emails wordt niet gereageerd.
Telefoonnummer op hun website blijkt niet te bestaan.
Heb een idee dat er een link is naar de webshop Kado idee?-Nederland.
Ook het telefoonnummer van deze webshop blijkt niet te bestaan.
Ook zijn er veel klachten over deze webshop te vinden op internet.

Gewenste Oplossing:

De polo\'s binnen een week worden bezorgd, danwel het overgemaakte bedrag van 58,11 onmiddellijk teruggestort wordt op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4XL Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4XL Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ladyanne