Klacht: Bestelde niet gekregen, wel betaald. wordt niet gereageerd.

op 17 juli 2012 over Nathan Natural in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

op 24 juni een bestelling geplaatst van 2+1 potje afslanktabletten gratis verzending. Want als je namelijk 1 potje wilt afnemen dan zetten ze er ineens kosten bij voor verzending. Dus dan maar meer bestellen…. Binnen 24 uur geleverd zeggen ze. Krijg vrij snel een mail dat de bestellen verzonden is en dat het tussen de 7 en de 12 aangeleverd zou worden. Meerder malen gebeld. Eerste keer een engels spekende dame aan de lijn gehad. Want de nederlands sprekende dames waren allemaal in gesprek??? Neem dan die telefoon niet op zou ik zo zeggen. Maar goed. Nee was wat druk is onderweg. Eind van de week hoogstens de maandag zou ik het binnen moeten hebben. De tweede dame met een belgisch accent, nee was onderweg eind volgende week. Had inmiddels ook mail gestuurd maar daar krijg je dus geen antwoord op. Heel vreemd allemaal.
Wat ik raar vind is dat dit gewoon aangeprezen wordt via msn. Grote recenssie van de redactie dat ze het zelf hadden uitgeprobeerd. Snelle verzending. Super spul. Snel en vrij makkelijk resultaat…. enz.
Waarom kan een bedrijf zo’n goede resensie krijgen en dan vervolgens gewoon stom weg niet leveren. Nu moet ik maar hopen dat ik via een terugvorderings fomulier van mijn creditcard maatschappij mijn centjes weer terug krijg.
Weerloze mensen zo bedonderen dat vind ik erg. Dit moet gewoon aangepakt worden.

Geld terug en NOOIT meer zaken doen met dit \"bedrijf\"

Alle klachten die gemeld zijn door Visser56