Klacht: Bestelde GPS horloge nog niet ontvangen

GCdeVries op 16 januari 2018 over Girlsoutfit.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Oktober 2017 heb ik (via Facebook) voor mijn dochter een GPS horloge besteld en betaald. Deze is (nu halverwege januari 2018 ) nog steeds niet geleverd. November heb ik nog een tussentijdse mail ontvangen over leveringsproblemen die er zouden zijn. Vandaag heb ik opnieuw een mail gestuurd maar ik begin te geloven dat dit tevergeefs zal zijn.

Gewenste Oplossing:

Alsnog levering van het bestelde goed of volledige teruggave van het aankoopbedrag.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Girlsoutfit.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Girlsoutfit.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb nu ook besloten aangifte te gaan doen van internet oplichting.

Alle klachten die gemeld zijn door