Klacht: bestelde case niet ontvangen

op 22 januari 2014 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Voor de nieuwe Samsung galaxy S4 heb ik een case besteld bij J. anox. Keurig op tijd zodat ik het de volgende dag geleverd zou krijgen. Niet dus. Een paar dagen later nog niets ontvangen, dus maar eens een mail gestuurd naar Janox. Bellen kan helaas niet. De volgende dag werd mij per mail het ordernummer gevraagd. Meteen doorgegeven. Het zou opnieuw worden verzonden. Het is nu al weer een week later en enkele mails verder, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb mijn geld terug gevraagd, zodat ik case bij een ander kan bestellen. Ik kreeg hierop een ,ail dat ze mijn retour hebben ontvangen. Hoezo retour? Ik heb de case nooit ontvangen, hoe kan ik het artikel dan retourneren? Je krijgt bij Janox wel antwoord op je mail, maar nooit op de gestelde vragen. Meer een soort standaardantwoord. Ik ben zeer ontevreden over het uitblijven van de levering en de behandeling van de klacht. Er kan zelfs geen excuus af!!

Nu levering voor mij te laat komt, wil ik graag mijn geld terug.

Ik vind dat Janox op alle punten een dikke onvoldoende scoort!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Mag ik uw ordernummer?

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonmelchers@ziggo