Klacht: Bestelde bank niet geleverd

op 04 juli 2012 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Op 12 mei 2012 bestelde ik een hoekbank bij Otto en koos voor de betalingsoptie accept giro. Ik kreeg netjes een bevestiging van de bestelling via de mail. Twee dagen later kreeg ik een mail, waarin werd verzocht het hele bedrag vooruit te betalen en als voor 24 mei het geld binnen was, zou mijn bestelling uitgevoerd worden. Netjes op 18 mei het bedrag voor de bank en de vervoerskosten betaald en op mijn klantenrekening kon ik zien dat het bedrag op 22 mei bij Otto was binnengekomen. Na 6 weken nog niets gehoord, dus gisteren maar even gebeld en gevraagd waar mijn bank bleef. Een aardige mevrouw aan de telefoon ging dat voor mij nakijken en vertelde mij dat er helemaal geen bank besteld was, maar dat er er wel een tegoed op mijn klantenrekening stond ter grootte van de bank + vervoerskosten. Ze stelde voor, dat zij de bank opnieuw voor me kon bestellen en omdat het verschuldigde bedrag al op mijn klantenrekening als tegoed stond, hoefde ik niets te betalen. Erg logisch overigens, maar goed. Ze heeft de bank voor me besteld en helaas wordt het weer 5 weken wachten. Tot mijn grote schrik zat er vanmorgen een mail van Otto in mijn box, waarin ik werd bedankt voor mijn bestelling, maar dat ik nog wel eerst even vooruit moet betalen. En dat terwijl de betaling al vanaf 22 mei op mijn klantenrekening staat. Weer in de telefoon geklommen en volgens de aardige mevrouw achter de telefoon ging zij de bestelling vrijgeven en zou het nu allemaal goed komen. Erg goed van geloof ben ik nu niet meer en ik moet het nog zien of deze bank wel netjes over 5 weken geleverd wordt.

Ik zou erg tevreden zijn als deze bestelling na 5 weken wordt geleverd, zoals op de site staat aangegeven. In totaal heeft mijn bestelling er dan 12 weken over gedaan en dat is voor mij wel het absolute maximum.

Het zou ook erg prettig zijn als men bij Otto met wat meer acuraatheid te werk zou gaan, want dat is nu een aanfluiting!

OTTO

Heeft op 14 september 2015 om 09:55 geantwoord

Goedendag,
OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij Klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar klantenservice@ottobv.nl.

OTTO
Klantenservice