Klacht: Bestelde artikelen nog niet ontvangen

op 13 juni 2016 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4-6-2016 een adapter kabel besteld maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb op de website van Cheaptech.nl een ticket aangemaakt op 9-9-2016 maar deze is tot op heden nog onbeantwoord. Verder heb ik een mail gestuurd maar hier heb ik ook nog steeds geen antwoord ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of artikel alsnog ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 28 juli 2016 om 18:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thijs de Jong.

Het is zeer vervelend om te vernemen dat u een artikel heeft besteld maar deze toen der tijd nog niet in ontvangst heeft mogen nemen.

Zojuist heeft een collega van het review/aftersales team u per direct gecontacteerd of er nog openstaande klachten waren en/of problemen.
Wij hebben van u mogen vernemen dat het probleem uitstekend is opgelost.

Bij deze willen wij u nogmaals hartelijk bedanken voor uw bestelling bij CheapTech.

Met vriendelijke groet,

CheapTech

Alle klachten die gemeld zijn door Thijs de Jong