Klacht: Bestelde artikel beschadigd en past niet

op 13 september 2017 over Appelhoes.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 1 sept heb ik een macbook hard case gekocht met een macally toetsenbord skin. Helaas zat er een klein krasje op de case aan de binnenkant en de macally skin voor de toetsenbord past niet op de europese toetsenbord. Heb daar overgemaild 4 sept ze hebben gezegd dat ik de macalley skin kan retourneren maar geen adres opgegeven. Ook heb ik zeker wel 20 keer gebeld en ik krijg geen gehoor. Ik wil afzien van mijn koop maar men reageert super traag ben absoluut niet blij met de service van appelhoes heb in het verleden ook artikelen besteld maar artikelen waren onbeschadigd dus geen aftercare nodig gehad. Ik wil een passende oplossing. Ik heb totaal geen zin en tijd om pakketjes heen en weer te zenden je bestelt online omdat het makkelijk is

Ik wil een passende skin voor de toetsenbord ontvangen zsm en een passende korting de hardcase is elders online 10 euro goedkoper. Ik voel me dan ook belazerd door appelhoes. Ik wil 10 euro korting en een passende skin voor mijn keyboard

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Appelhoes.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Appelhoes.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Appelhoes.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Appelhoes.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Appelhoes.nl

Heeft op 28 mei 2018 om 17:34 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

In September hebben wij een nieuw exemplaar naar u opgestuurd, dat terwijl de oorspronkelijke hardcase nooit bij ons is aangekomen en uit de verstrekte gegevens ook bleek dat de zending nooit was verwerkt en is afgeleverd.

De retourzending is daarmee dus in uw voordeel opgelost en indien er aanvullende vragen zijn horen we deze uiteraard graag.

Appelhoes B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonyeah