Klacht: besteld niks geleverd

op 12 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden slippers besteld en nog niks gekregen. Klantenservice gebeld en die zeiden dat er een storing in magazijn is. Nu nog steeds niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn slippers zijn bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 04 augustus 2016 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Max,

Naar het raadplegen van je order blijkt dat je twee dezelfde slippers hebt besteld. Vervolgens kon er maar één geleverd worden vanuit ons magazijn omdat er een voorraadverschil was ontstaan. De slipper is afgeleverd op het door jou gekozen adres, in dit geval ons Perry Sport filiaal in Rijswijk.

Het aankoopbedrag van de andere slipper (€12.50) is vervolgens overgemaakt op de rekening waarmee is betaald. Dit is gedaan op 27 juli.

Ik hoop hiermee de kwestie te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,

Perry Sport Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door max03