Klacht: Besteld maar na 14 dagen niet gekregen

op 06 juli 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Loungeset gekocht (dachten wij) deze stond heel mooi uitgestald bij binnenkomst.. er was 30 % korting op en de actie was pas net begonnen. Wij geven aan deze graag te willen en de medewerkster verteld dat ze hem dan gaat bestellen en dat het allemaal gaat lukken. Mooi want dit is precies wat wij willen.. aanbetaling gedaan. Over 10 dagen kunt u hem komen halen. Blij naar huis en de 10 dagen afwachten na 13 dagen krijgt mijn vriend telefoon.. yes wij kunnen de Loungeset gaan halen .. mooi niet ze konden hem niet meer bestellen. Hoe zo niet??? Wij hebben deze 13 dagen geleden al besteld en het was gelukt vertelde de medewerkster ons. We konden de showmodel krijgen met 5 procent korting (tafelblad zat onder de krassen) dit wilde wij dus niet.. geen sorry gehoord alleen de mededeling. Op internet gekeken en hij was voor de consument ook nog steeds te bestellen online.. dit ook vermeld in de winkel toen ik de aanbetaling ging terug halen . Ja u kunt hem op internet bestellen maar dan komt ie ook niet binnen.. fijne site en service dan. Dan zou u de website weg moeten halen omdat de mensen zo voor de gek gehouden worden en aks jullie t weten moeten jullie dit ook verkondigen in de winkel dat het allemaal niet zeker is. En eerder bellen was ook netjes geweest en een sorry of andere oplossing zodat klant wat tevreden naar huis gaat zonder spullen die ze eerlijk gekocht heeft. Daarna is het de vierde persoon gelukt om mijn aanbetaling terug te geven.. dit ging ook erg moeizaam konden het allemaal niet vinden en of er wel een aanbetaling gedaan was.. een van de medewerkers zei ja die is gedaan. Na een hoop gedoe de winkel verlaten zonder. Onze Loungeset waar wij zo naar uitgekeken. Hoop dat de klacht goed behandeld wordt want dit is geen service! En miss een oplossing zodat wij ook weer tevreden kunnen zijn?

Als ons tijdens het bestellen aan de balie werd verteld dat het ook mis kon gaan omdat t vaker gebeurt en deze niet aanbieden als het product er niet is vooral niet als ie ook nog is als aanbieding staat. Eerder een belletje en een sorry.. deze Loungeset staat ook nog op internet te koop Ni nog steeds en staat ook opgesteld nog steeds in de winkel (niet als showmodel) en mochten zegt showmodel aanbieden dan met meer korting dan 5% (terwijl deze beschadigd is) en voor al het ongemak

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door V Saskia