Klacht: Besteld, betaald, niets verstuurd..

op 05 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 juni heb ik een bestelling geplaatst en betaald en ik zou deze bij Perry Sport Amersfoort kunnen ophalen. Dit filiaal is waarschijnlijk inmiddels dicht, iig telefonisch onbereikbaar. De klantenservice van Perry Sport is eveneens onbereikbaarder via de telefoon en mijn drie e-mails blijven onbeantwoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik het betreffende artikel thuisgestuurd krijg of ergens in Amersfoort kan ophalen of als ik mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 17:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maja, allereerst mijn excuses voor de late reactie. Ik vind het heel vervelend dat er problemen zijn ontstaan met uw order. Ik zie in mijn systeem dat het aankoopbedrag inmiddels is teruggestort op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer. Ik hoop dat uw klacht op deze manier naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Maja100